Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


ผลลัพธ์ 21-30 จากทั้งหมด 51
จำนวนรายการที่ค้นพบ:
วันที่เผยแพร่ชื่อเรื่องผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน
ตุลาคม-2022ปัจจัยเชิงสาเหตุที่ส่งผลต่อสมรรถนะผู้นําทีม และผลการดําเนินงานของธุรกิจขายตรงในประเทศไทยธนิดา ภูสุวรรณ์; อุทัยรัตน์ เมืองแสน
15-พฤศจิกายน-2020Strategies of WPT to International Business @ Japanอุทัยรัตน์ เมืองแสน
สิงหาคม-2022Quality of Working Life Affecting the Organizational Engagement of Military at Office of Welfare Royal Thai Armed Forces HeadquarterRada Bhensuwan; Niwat Chantharat
ธันวาคม-2022Causal Factors of Quantum Marketing Strategy Affecting the Marketing Performance in Higher Education SectorKorakot Pookayaporn; Vichit U-on
8-ธันวาคม-2019Relationship Between the Marketing Factor Affecting the Loyalty in Online Purchase Decision of Consumer in BangkokVorragit Hu; Supin Chaisiripaiboon
มกราคม-2022Behavior and Satisfaction of Customers Who Come to Cheng Cheng Restaurant, Khon Kaen Province.Manassavee Waingthong; Nontipan Prayurhong; Niwat Chantharat
ธันวาคม-2019Technology Adoption Factors and Demographic Factors Related to the Behavior of the Mobile Banking Service to Pay for Online PurchasesKulawadee Sriphannapong; Niwat Chantharat
ธันวาคม-2019A Study of the Relationship between Attitudes Affecting Loyalty in Online Shopping Decision Making of Consumers in BangkokNatkamon Sujbruem; Niwat Chantharat
มิถุนายน-2022การสร้างระบบการรักษาฐานของลูกค้าของธุรกิจร้านอาหารแบบดั้งเดิมเพื่อผลสําเร็จขององค์กรจักรรัตน์ กนะกาศัย; อุทัยรัตน์ เมืองแสน
ธันวาคม-2022ปัจจัยเชิงสาเหตุของจำนวนแรงงานที่เหมาะสมที่ส่งผลต่อ สมรรถนะขององค์กรสำหรับสถาบันอาชีวศึกษาเอกชนธนญา หงสไกร; วิชิต อู่อ้น