Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 52 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
August-2020Factors Marketing mix affecting Choice of Online purchasing behavior on the Consumer in Navanakorn Industrial EstateSuthida Sriwatthana; Niwat Chantharat
October-2022ปัจจัยเชิงสาเหตุที่ส่งผลต่อสมรรถนะผู้นําทีม และผลการดําเนินงานของธุรกิจขายตรงในประเทศไทยธนิดา ภูสุวรรณ์; อุทัยรัตน์ เมืองแสน
15-November-2020Strategies of WPT to International Business @ Japanอุทัยรัตน์ เมืองแสน
August-2022Quality of Working Life Affecting the Organizational Engagement of Military at Office of Welfare Royal Thai Armed Forces HeadquarterRada Bhensuwan; Niwat Chantharat
December-2022Causal Factors of Quantum Marketing Strategy Affecting the Marketing Performance in Higher Education SectorKorakot Pookayaporn; Vichit U-on
8-December-2019Relationship Between the Marketing Factor Affecting the Loyalty in Online Purchase Decision of Consumer in BangkokVorragit Hu; Supin Chaisiripaiboon
January-2022Behavior and Satisfaction of Customers Who Come to Cheng Cheng Restaurant, Khon Kaen Province.Manassavee Waingthong; Nontipan Prayurhong; Niwat Chantharat
December-2019Technology Adoption Factors and Demographic Factors Related to the Behavior of the Mobile Banking Service to Pay for Online PurchasesKulawadee Sriphannapong; Niwat Chantharat
December-2019A Study of the Relationship between Attitudes Affecting Loyalty in Online Shopping Decision Making of Consumers in BangkokNatkamon Sujbruem; Niwat Chantharat
June-2022การสร้างระบบการรักษาฐานของลูกค้าของธุรกิจร้านอาหารแบบดั้งเดิมเพื่อผลสําเร็จขององค์กรจักรรัตน์ กนะกาศัย; อุทัยรัตน์ เมืองแสน