Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
ไทย
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Knowledge Bank at Sripatum University
Search
Search:
All of DSpace
Graduate College of Managenent
GRA-01. บทความวิชาการ/วิจัย (วารสารระดับนานาชาติ)
GRA-02. บทความวิชาการ/วิจัย (วารสารระดับชาติ)
GRA-03. บทความวิชาการ/วิจัย (อื่นๆ)
GRA-04. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับนานาชาติ)
GRA-05. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับชาติ)
GRA-06. ผลงานวิจัย
GRA-07. ตำรา/สื่อการสอน/การอบรม (อื่นๆ)
GRA-08. ผลงานนักศึกษา
GRA-09. วิทยานิพนธ์ปริญญาโท
GRA-10. วิทยานิพนธ์ปริญญาเอก
GRA-11. การค้นคว้าอิสระ/สารนิพนธ์
บทความวิชาการ
ผลงานนักศึกษา
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 15 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2564
ปัจจัยเชิงสาเหตุที่มีอิทธิพลต่อคุณภาพการบริการงานแสดงสินค้า เพื่อผลการบริการการจัดงานแสดงสินค้าในประเทศไทย
พรรโษทก วงษ์สุวรรณ
2564
แบบจำลองเชิงสาเหตุในการสร้างความภักดีในแบรนด์ของธุรกิจฟิตเนสในเขตกรุงเทพมหานคร
สุมาลี นาเมือง
April-2564
ปัจจัยเชิงสาเหตุด้านบัญชีเพื่อการจัดการที่ส่งผลต่อการวางแผนภาษีอากรของผู้ประกอบการในประเทศไทย
จิณณ์ชญา รณิดา
;
สุพิน ฉายศิริไพบูลย์
8-August-2564
The Marketing Mix Factors Affecting the Decision-Making Using Food Delivery Service via Electronic Media in Muang District, Khon Kaen.
Yongyut Homthong
;
Supin Chaisiripaibool
8-August-2564
The Relationship between Marketing Mix and Decision to Use Private Companies’ Domestic Parcel Shipping Services in the Bangkok Metropolitan Area.
Tanaporn Boontham
;
Vichit U-on
;
Supin Chaisiripaibool
;
Phanumas Thongsukdee
8-August-2564
A Study on Corporate Public Relations and Marketing Strategies in Thailand.
Pingzu Sun
;
Vichit U-on
;
Supin Chaisiripaibool
October-2564
ปัจจัยเชิงเหตุและผลของนวัตกรรมแบบเปิดของร้านอาหารในประเทศไทย
สันติ กระแจะจันทร์
;
ณัฐสพันธ์ เผ่าพันธ์
2564
แบบจำลองเชิงสาเหตุที่ส่งผลต่อการส่งเสริมด้านการใช้พลังงานแสงอาทิตย์อย่างยั่งยืนของกองทัพบก
ณัฏฐิพงษ์ เผือกสกนธ์
;
วิชิต อู่อ้น
2564
การตัดสินใจเชิงกลยุทธ์ด้านการลงทุนของนักลงทุน ในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
จุไรวรรณ รินทพล
;
วิชิต อู่อ้น
December-2564
กรอบแนวคิดอิทธิพลของการจัดการองค์ความรู้ต่อการสร้างนวัตกรรมในองค์กรและความ พึงพอใจในงานของบุคลากรสถาบันอุดมศึกษาเอกชนในกรุงเทพมหานคร.
ประฏิพัฒน์ แย้มชุติเกิดมณี
;
วิชิต อู่อ้น
Discover
Author
6
วิชิต อู่อ้น
3
Supin Chaisiripaibool
2
Vichit U-on
1
Phanumas Thongsukdee
1
Pingzu Sun
1
Tanaporn Boontham
1
Yongyut Homthong
1
จิณณ์ชญา รณิดา
1
จุไรวรรณ รินทพล
1
ณัฏฐิพงษ์ เผือกสกนธ์
.
next >
Subject
1
Analysis
1
BRAND ASSOCIATION
1
BRAND AWARENESS
1
BRAND LOYALTY
1
CAUSAL MODEL
1
Corporate Social Responsibility
1
Customer Relationship Management
1
Decision
1
Decision-Making Using Service
1
DIRECT EXPERIENCES
.
next >