กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/6509
ชื่อเรื่อง: Factors Affecting the Online Food Ordering Through Digital Application Platforms
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน: Ravipa Akrajindanon
คำสำคัญ: Marketing Mix
Online Food Ordering
Purchase Decision Making
วันที่เผยแพร่: 19-ธันวาคม-2019
สำนักพิมพ์: Sripatum University
แหล่งอ้างอิง: Ravipa Akrajindanon. (2019). Factors Affecting the Online Food Ordering Through Digital Application Platforms. The 14th National and International Sripatum University Conference (SPUCON2019).
บทคัดย่อ: This study attempts to study the relationship between marketing mix and online food ordering through digital application platforms in Thailand. A total of 400 usable samplings of e-marketplace customers are obtained. The findings reveal that the predictor variables of product (β = 0.204, t = 4.735, P = 0.000), price (β = 0.243, t = 7.957, P = 0.000), place (β = 0.176, t = 5.387, P = 0.000), and promotion (β = 0.211, t = 2.282, P = 0.000) are achieved significance at the 0.05 level.
รายละเอียด: School of Business Sripatum University.
URI: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/6509
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:BUS-05. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับชาติ)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
1_SPUCON2019_(Dr. Ravipa Akrajindanon).pdf360.65 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น