กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/6509
ชื่อเรื่อง: | Factors Affecting the Online Food Ordering Through Digital Application Platforms |
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน: | Ravipa Akrajindanon |
คำสำคัญ: | Marketing Mix Online Food Ordering Purchase Decision Making |
วันที่เผยแพร่: | 19-ธันวาคม-2019 |
สำนักพิมพ์: | Sripatum University |
แหล่งอ้างอิง: | Ravipa Akrajindanon. (2019). Factors Affecting the Online Food Ordering Through Digital Application Platforms. The 14th National and International Sripatum University Conference (SPUCON2019). |
บทคัดย่อ: | This study attempts to study the relationship between marketing mix and online food ordering through digital application platforms in Thailand. A total of 400 usable samplings of e-marketplace customers are obtained. The findings reveal that the predictor variables of product (β = 0.204, t = 4.735, P = 0.000), price (β = 0.243, t = 7.957, P = 0.000), place (β = 0.176, t = 5.387, P = 0.000), and promotion (β = 0.211, t = 2.282, P = 0.000) are achieved significance at the 0.05 level. |
รายละเอียด: | School of Business Sripatum University. |
URI: | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/6509 |
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล: | BUS-05. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับชาติ) |
แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม | รายละเอียด | ขนาด | รูปแบบ | |
---|---|---|---|---|
1_SPUCON2019_(Dr. Ravipa Akrajindanon).pdf | 360.65 kB | Adobe PDF | ดู/เปิด |
รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น