กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/9269
ระเบียนเมทาดาทาแบบเต็ม
ฟิลด์ DC ค่าภาษา
dc.contributor.authorชยางกูร ภักดีพัฒนกุลth_TH
dc.contributor.authorสิรินธร สินจินดาวงศ์.th_TH
dc.date.accessioned2023-07-28T00:51:25Z-
dc.date.available2023-07-28T00:51:25Z-
dc.date.issued2566-03-
dc.identifier.citationปีที่ 8 ฉบับที่ 3 ประจําเดือนมีนาคม 2566th_TH
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/9269-
dc.description.abstractThe objectives of this research are as follows: 1. To design active learning management in order to promote content writing skills in micro-learning media 2. To assess content writing skills in video micro-learning media by the research target group via quota selection according to the condition set for 40 people. This research is a Pre-Experimental Design with one-study group and one-shot case study model. The research tools consist of the following results: 1. Expert interview with 1.00 consistency index. 2. Plan for designing active learning activities to promote content writing skills in media micro-learning at level 5 achievement, the results of which are consistent, linked, and most appropriate. 3. Micro-learning media production evaluation form created according to research protocols with a 5-level score, which is the most appropriate level. The statistical methodologies used in the research are frequency, percentage, mean and standard deviation, one sample t-test.th_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherJournal of Modern Learning Developmentth_TH
dc.subjectการเรียนรู้เชิงรุกth_TH
dc.subjectเนื้อหาth_TH
dc.subjectไมโครเลิร์นนิงth_TH
dc.titleการออกแบบกิจกรรมการเรียนรู้เชิงรุกส่งเสริมทักษะการเขียนเนื้อหาในสื่อวิดีโอไมโครเลิร์นนิ่งth_TH
dc.title.alternativeActive Learning Activity Design for Promoting Content Writing Skills in Video Microlearning Mediath_TH
dc.typeArticleth_TH
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:GRA-02. บทความวิชาการ/วิจัย (วารสารระดับชาติ)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
ชยางกูร Mar 2566.pdf640.73 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ