โลโก้ที่เก็บ
  • ไทย
  • English
  • เข้าสู่ระบบ
    ผู้ใช้ใหม่? คลิกที่นี่เพื่อลงทะเบียน คุณลืมรหัสผ่านของคุณ?
โลโก้ที่เก็บ
  • ชุมชนและคอลเลคชัน
  • SPU-IR ทั้งหมด
  • ไทย
  • English
  • เข้าสู่ระบบ
    ผู้ใช้ใหม่? คลิกที่นี่เพื่อลงทะเบียน คุณลืมรหัสผ่านของคุณ?
  1. หน้าหลัก
  2. เรียกดูตามผู้แต่ง

กำลังเรียกดู โดย ผู้เขียน "Nika Sarmiento"

ตอนนี้กำลังแสดง1 - 1 ของ 1
ผลลัพธ์ต่อหน้า
ตัวเลือกเรียงลำดับ
  • กำลังโหลด...
    รูปภาพขนาดย่อ
    รายการ
    SUPPORTING TEACHERS: THE TRANSFORMATION FROM CLASSROOM TEACHING TO ONLINE COACHING DURING THE COVID-19 PANDEMIC
    (Sripatum University, 2564-11-29) Piboon Sukvijit Barr; Nika Sarmiento; Oscar Jr. Malicad
    Teachers are one of the most powerful factors in students’ academic performance, especially during the COVID-19 pandemic. Now, the learning platform is online, it is necessary for teachers to transform their role from knowledge providers to coaches. This transformation is to ensure the nurturing learning environment, which is needed the most in the midst of this pandemic for students’ academic success. Creating a supportive environment in the online classroom is certainly essential. Thus, this academic article will shed light on the importance of the language teacher role to students’ successful academic performance and how they can be supported to become professional teachers in the digital age.

สำนักหอสมุด อาคาร 11 ชั้น 4-7 มหาวิทยาลัยศรีปทุม (กทม.) 2410/2 ถ.พหลโยธิน เขตจตุจักร กรุงเทพฯ 10900

DSpace software

ลิขสิทธิ์ © 2002-2025

  • การตั้งค่าคุกกี้
  • นโยบายความเป็นส่วนตัว
  • ข้อตกลงผู้ใช้
  • ส่งความคิดเห็น