โลโก้ที่เก็บ
  • ไทย
  • English
  • เข้าสู่ระบบ
    ผู้ใช้ใหม่? คลิกที่นี่เพื่อลงทะเบียน คุณลืมรหัสผ่านของคุณ?
โลโก้ที่เก็บ
  • ชุมชนและคอลเลคชัน
  • SPU-IR ทั้งหมด
  • ไทย
  • English
  • เข้าสู่ระบบ
    ผู้ใช้ใหม่? คลิกที่นี่เพื่อลงทะเบียน คุณลืมรหัสผ่านของคุณ?
  1. หน้าหลัก
  2. เรียกดูตามผู้แต่ง

กำลังเรียกดู โดย ผู้เขียน "PIBOON SUKVIJIT BARR"

ตอนนี้กำลังแสดง1 - 1 ของ 1
ผลลัพธ์ต่อหน้า
ตัวเลือกเรียงลำดับ
  • กำลังโหลด...
    รูปภาพขนาดย่อ
    รายการ
    รูปแบบการสอนโดยการโค้ชแบบผสมผสาน (BCI) เพื่อส่งเสริมความสามารถในการพูดภาษาอังกฤษและการเรียนรู้ด้วยการนำตนเองของนักศึกษาในรายวิชา ENG111 ภาษาอังกฤษเพื่อการสื่อสารประจำวัน มหาวิทยาลัยศรีปทุม
    (Sripatum University, 2564) PIBOON SUKVIJIT BARR; PHRAOPHILARD BURANAVANICHAKUL; RUNGRAT WATCHARAPRUCK
    In this study, the effects of blended-coaching instruction (BCI) and self-directed learning on Sripatum University students’ English speaking ability in ENG1 1 1 : Everyday English course were investigated. The samples were divided into 2 groups, one for quantitative data collection were 1 71 students and a sample group for qualitative data collection were 9 students. The instruments used in this research consisted of 1) assessment criteria for English speaking ability, 2) English language learning achievement test, 3) self-directed English learning ability test, 4) exercise attendance report form, 5) opinion questionnaire about blended-coaching instruction (BCI), and 6) group interview form. Statistics for data analysis were the mean, standard deviation, t-test dependent, and Pearson's correlation coefficient. The results showed that (1) the implement of blended-coaching instruction (BCI) was effective as shown by the students’ post-learning English speaking ability scores being significantly higher than their pre-learning counterpart scores, (2 ) the students with self-directed learning had significantly higher post-test scores than pre-test scores, (3 ) the students’ English speaking ability had significant positive correlation with self-directed learning, and (4) the students had a high level of satisfaction with the blended-coaching instruction (BCI) on style of teaching, instructors, and English speaking ability.

สำนักหอสมุด อาคาร 11 ชั้น 4-7 มหาวิทยาลัยศรีปทุม (กทม.) 2410/2 ถ.พหลโยธิน เขตจตุจักร กรุงเทพฯ 10900

DSpace software

ลิขสิทธิ์ © 2002-2025

  • การตั้งค่าคุกกี้
  • นโยบายความเป็นส่วนตัว
  • ข้อตกลงผู้ใช้
  • ส่งความคิดเห็น