Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/179
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชลธิดา, ปิ่นเนียม | - |
dc.date.accessioned | 2550-10-16T10:50:01Z | - |
dc.date.available | 2550-10-16T10:50:01Z | - |
dc.date.issued | 2548 | - |
dc.identifier.isbn | 974-655-312-7 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/179 | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | โฆษณา | en_US |
dc.title | ความรู้ของผู้บริโภคและการมีส่วนร่วมกับพฤติกรรมหลังการซื้อ:การศึกษาเปรียบเทียบระหว่างโฆษณาใช้บุคคลมีชื่อเสียงและการนำเสนอประสบการณ์จริง | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ปริญญาโท |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chonthidar Pinneam.pdf | 76.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.