Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชลธิดา, ปิ่นเนียม-
dc.date.accessioned2550-10-16T10:50:01Z-
dc.date.available2550-10-16T10:50:01Z-
dc.date.issued2548-
dc.identifier.isbn974-655-312-7-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/179-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectผู้บริโภคen_US
dc.subjectโฆษณาen_US
dc.titleความรู้ของผู้บริโภคและการมีส่วนร่วมกับพฤติกรรมหลังการซื้อ:การศึกษาเปรียบเทียบระหว่างโฆษณาใช้บุคคลมีชื่อเสียงและการนำเสนอประสบการณ์จริงen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ปริญญาโท

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chonthidar Pinneam.pdf76.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.