Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/179
Title: | ความรู้ของผู้บริโภคและการมีส่วนร่วมกับพฤติกรรมหลังการซื้อ:การศึกษาเปรียบเทียบระหว่างโฆษณาใช้บุคคลมีชื่อเสียงและการนำเสนอประสบการณ์จริง |
Authors: | ชลธิดา, ปิ่นเนียม |
Keywords: | ผู้บริโภค โฆษณา |
Issue Date: | 2548 |
URI: | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/179 |
ISBN: | 974-655-312-7 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ปริญญาโท |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chonthidar Pinneam.pdf | 76.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.