Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/288
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จำลอง, จวงจ่าย | - |
dc.date.accessioned | 2550-10-22T04:57:08Z | - |
dc.date.available | 2550-10-22T04:57:08Z | - |
dc.date.issued | 2545 | - |
dc.identifier.isbn | 974-655-135-3 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/288 | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | ร้านค้าสะดวกซื้อ | en_US |
dc.subject | น้ำมัน | en_US |
dc.title | ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าจากร้านค้าสะดวกซื้อในสถานีบริการน้ำมันในกรุงเทพมหานคร | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ปริญญาโท |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Jamlong Juangjai.pdf | 47.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.