Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/288
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจำลอง, จวงจ่าย-
dc.date.accessioned2550-10-22T04:57:08Z-
dc.date.available2550-10-22T04:57:08Z-
dc.date.issued2545-
dc.identifier.isbn974-655-135-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/288-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectร้านค้าสะดวกซื้อen_US
dc.subjectน้ำมันen_US
dc.titleปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าจากร้านค้าสะดวกซื้อในสถานีบริการน้ำมันในกรุงเทพมหานครen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ปริญญาโท

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jamlong Juangjai.pdf47.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.