Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/288
Title: | ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าจากร้านค้าสะดวกซื้อในสถานีบริการน้ำมันในกรุงเทพมหานคร |
Authors: | จำลอง, จวงจ่าย |
Keywords: | ร้านค้าสะดวกซื้อ น้ำมัน |
Issue Date: | 2545 |
URI: | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/288 |
ISBN: | 974-655-135-3 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ปริญญาโท |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Jamlong Juangjai.pdf | 47.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.