Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
July-2021แนวทางการพัฒนาผลิตภัณฑ์สู่ตลาดออนไลน์ของสินค้าชุมชน กรณีศึกษาผลิตภัณฑ์ปลาช่อนแดดเดียว จังหวัดสิงห์บุรีวุทธิชัย ลิ้มอรุโณทัย; สุภาวดี ฮะมะณี; ศิระ สัตยไพศาล; รังสีจันท์ สุวรรณสทิศกร; นางกันต์สินี นุชเพนียด; ณัฐธยาน์ ตรีผลา
February-2021ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าออนไลน์ของผู้สูงอายุเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑลอรนิษฐ์ แสงทองสุข
April-2021การตัดสินใจซื้อสินค้าออนไลน์ในยุคดิจิทัลของผู้สูงอายุ เขตกรุงเทพมหานคร และปริมณฑลอรนิษฐ์ แสงทองสุข
27-November-2021Entering International Markets - A Case Study of Thai Food SMEsAsst.Prof.Dr. Suthinee Mongkol, Mrs. Rangsrichan Suwansatiskorn
October-2021Consuming Behavior of Elderly toward Online Shopping in ThailandAnupong Avirutha
October-2021Service Marketing Mix Affecting Customer Decision Making of Domestic Private Express Courier ServiceRavipa Akrajindanon; Anupong Avirutha
28-October-2021Consuming Behavior of Elderly toward Online Shopping in ThailandAnupong Avirutha, Supawadee Hamanee, Rachata Rungtrakulchai, Prasert Sitthijirapat, Oyjai Maliwan