กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/5977
ชื่อเรื่อง: THE ELEMENTS OF MARKETING MIX AFFECTING THE REPURCHASE ELECTRONIC MARKETPLACE (E-MARKETPLACE) IN THAILAND
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน: Ravipa Akrajindanon
คำสำคัญ: Marketing Mix
Electronic Marketplace
Online Shopping
Repurchase Intention
วันที่เผยแพร่: 14-ธันวาคม-2017
สำนักพิมพ์: Sripatum University
แหล่งอ้างอิง: Ravipa Akrajindanon. (2017). THE ELEMENTS OF MARKETING MIX AFFECTING THE REPURCHASE ELECTRONIC MARKETPLACE (E-MARKETPLACE) IN THAILAND. The 14th National and International Sripatum University Conference (SPUCON2017).
บทคัดย่อ: This study attempts to study the relationship between marketing mix and repurchase intention of online customers on e-marketplace in Thailand. A total of 400 usable samplings of e-marketplace customers are obtained. The findings reveal that the predictor variables of product (β = 0.375, t = 3.556, P = 0.001), price (β =0.448, t = 4.697, P = 0.000), place (β = 0.366, t = 4.227, P = 0.000), are achieved significance at the 0.05 level,while promotion (β = 0.024, t = 0.886, P = 0.569) does not reach the 0.05 significant level.
URI: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/5977
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:BUS-05. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับชาติ)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
1_SPUCON2017_(Dr. Ravipa Akrajindanon).pdf256.57 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น