กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/5977
ชื่อเรื่อง: | THE ELEMENTS OF MARKETING MIX AFFECTING THE REPURCHASE ELECTRONIC MARKETPLACE (E-MARKETPLACE) IN THAILAND |
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน: | Ravipa Akrajindanon |
คำสำคัญ: | Marketing Mix Electronic Marketplace Online Shopping Repurchase Intention |
วันที่เผยแพร่: | 14-ธันวาคม-2017 |
สำนักพิมพ์: | Sripatum University |
แหล่งอ้างอิง: | Ravipa Akrajindanon. (2017). THE ELEMENTS OF MARKETING MIX AFFECTING THE REPURCHASE ELECTRONIC MARKETPLACE (E-MARKETPLACE) IN THAILAND. The 14th National and International Sripatum University Conference (SPUCON2017). |
บทคัดย่อ: | This study attempts to study the relationship between marketing mix and repurchase intention of online customers on e-marketplace in Thailand. A total of 400 usable samplings of e-marketplace customers are obtained. The findings reveal that the predictor variables of product (β = 0.375, t = 3.556, P = 0.001), price (β =0.448, t = 4.697, P = 0.000), place (β = 0.366, t = 4.227, P = 0.000), are achieved significance at the 0.05 level,while promotion (β = 0.024, t = 0.886, P = 0.569) does not reach the 0.05 significant level. |
URI: | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/5977 |
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล: | BUS-05. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับชาติ) |
แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม | รายละเอียด | ขนาด | รูปแบบ | |
---|---|---|---|---|
1_SPUCON2017_(Dr. Ravipa Akrajindanon).pdf | 256.57 kB | Adobe PDF | ดู/เปิด |
รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น