กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/7947
ชื่อเรื่อง: | Service Marketing Mix Affecting Customer Decision Making of Domestic Private Express Courier Service |
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน: | Ravipa Akrajindanon Anupong Avirutha |
คำสำคัญ: | Service Marketing Mix Domestic Private Express Courier Service Customer Decision Making |
วันที่เผยแพร่: | ตุลาคม-2021 |
สำนักพิมพ์: | Sripatum University |
แหล่งอ้างอิง: | Ravipa Akrajindanon, Anupong Avirutha. (2021). Service Marketing Mix Affecting Customer Decision Making of Domestic Private Express Courier Service. The 16th National and International Sripatum University Conference (SPUCON2021), 150-159. |
บทคัดย่อ: | This study attempts to study the relationship between service marketing mix and customer decision making of domestic express courier service. This study employed convenience sampling to collect data. A total of 400 usable samplings of e-marketplace customers are obtained. The findings reveal that the predictor variables of service (β = 0.356, t = 6.341, P = 0.000), and place (β = 0.363, t = 4.872, P = 0.000), people (β = 0.168, t = 3.187, P = 0.002), and process (β = 0.151, t = 3.317, P = 0.001) are achieved significance. |
URI: | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/7947 |
ISBN: | 978-974-655-469-5 |
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล: | BUS-04. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับนานาชาติ) |
แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม | รายละเอียด | ขนาด | รูปแบบ | |
---|---|---|---|---|
Service Marketing Mix Affecting Customer Decision Making of Domestic Private .pdf | 1.71 MB | Adobe PDF | ดู/เปิด |
รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น