โลโก้ที่เก็บ
  • ไทย
  • English
  • เข้าสู่ระบบ
    ผู้ใช้ใหม่? คลิกที่นี่เพื่อลงทะเบียน คุณลืมรหัสผ่านของคุณ?
โลโก้ที่เก็บ
  • ชุมชนและคอลเลคชัน
  • SPU-IR ทั้งหมด
  • ไทย
  • English
  • เข้าสู่ระบบ
    ผู้ใช้ใหม่? คลิกที่นี่เพื่อลงทะเบียน คุณลืมรหัสผ่านของคุณ?
  1. หน้าหลัก
  2. เรียกดูตามผู้แต่ง

กำลังเรียกดู โดย ผู้เขียน "Adisak Supatanasinkasem"

ตอนนี้กำลังแสดง1 - 1 ของ 1
ผลลัพธ์ต่อหน้า
ตัวเลือกเรียงลำดับ
  • กำลังโหลด...
    รูปภาพขนาดย่อ
    รายการ
    สภาพและปัญหาการจัดการเรียนการสอน รายวิชา CSE105 โครงสร้างข้อมูล สาขาวิชาวิศวกรรมซอฟต์แวร์ คณะเทคโนโลยีสารสนเทศ
    (Sripatum University, 2553) อดิศักดิ์ ศุภธนสินเขษม; Adisak Supatanasinkasem
    The purposes of this research was to study the current instructional practices and problems of teaching Data Structure for the undergraduate students in the Software Engineering Department, Faculty of Information Technology, Sripatum University. The sample of this research was 40 of the undergraduate students in the Software Engineer Department, Faculty of Information Technology, Sripatum University who registered the Data Structure subject in the 2nd semester of 2553 academic year by cluster random sampling method. The instrument for collecting data was validated five-rating scale questionnaire. The data was analyzed in percentage, mean and standard deviation. The results of this research were 1) The current instructional practices of teaching the Data Structure for the undergraduate students in the Software Engineering Department, Faculty of Information Technology, Sripatum University as a whole was at high score. When considering the data individually, the highest score is the personality of the instructor. Then the rest of the evaluating data ware in the following orders: teaching/technique of teaching, teaching material supports, quiz and evaluation respectively. 2) The problems of teaching the Data Structure for the undergraduate students in the Software Engineering Department, Faculty of Information Technology, Sripatum University as a whole was at low score. When considering the data individually, the personality of the instructor had the least problem of all, the rest of them ware in an increasing orders, they ware: quiz and evaluation, teaching material supports, teaching/technique of teaching respectively.

สำนักหอสมุด อาคาร 11 ชั้น 4-7 มหาวิทยาลัยศรีปทุม (กทม.) 2410/2 ถ.พหลโยธิน เขตจตุจักร กรุงเทพฯ 10900

DSpace software

ลิขสิทธิ์ © 2002-2025

  • การตั้งค่าคุกกี้
  • นโยบายความเป็นส่วนตัว
  • ข้อตกลงผู้ใช้
  • ส่งความคิดเห็น