โลโก้ที่เก็บ
  • ไทย
  • English
  • เข้าสู่ระบบ
    ผู้ใช้ใหม่? คลิกที่นี่เพื่อลงทะเบียน คุณลืมรหัสผ่านของคุณ?
โลโก้ที่เก็บ
  • ชุมชนและคอลเลคชัน
  • SPU-IR ทั้งหมด
  • ไทย
  • English
  • เข้าสู่ระบบ
    ผู้ใช้ใหม่? คลิกที่นี่เพื่อลงทะเบียน คุณลืมรหัสผ่านของคุณ?
  1. หน้าหลัก
  2. เรียกดูตามผู้แต่ง

กำลังเรียกดู โดย ผู้เขียน "Pimvisa Tingklueb"

ตอนนี้กำลังแสดง1 - 1 ของ 1
ผลลัพธ์ต่อหน้า
ตัวเลือกเรียงลำดับ
  • กำลังโหลด...
    รูปภาพขนาดย่อ
    รายการ
    การพัฒนาความสนใจในการเรียนวิชา BCS 121 การเขียนโปรแกรม 2 ของนักศึกษา ชั้นปีที่ 1 ภาควิชาคอมพิวเตอร์ธุรกิจ คณะสารสนเทศศาสตร์ โดยการใช้เทคนิคการเสริมแรง
    (Sripatum University, 2552) พิมพ์วิสาข์ ติ่งเคลือบ; Pimvisa Tingklueb
    To answer questions regarding increase class concentration and improve in tutoring, the researcher compared both positive and negative reinforcements to archive the suitable stimulus for the subjects. The subject of the research were 38 freshmen students, major in Business Computer faculty of Information Technology, studying BCS 121 Programming II on second semester of 2552 academic year. The instrument was used observation form to study the behavior in internet usage during the class a survey was conducted among the subjects then analyzed the collected data in descriptive manner. Findings revealed that positive reinforcement (extra point) could decrease the internet usage behavior during the class less than negative reinforcement (point withdrawal). However, the subjects would have higher concentration with positive reinforcement, as a result, will be able to finish the exercise and gain higher point.

สำนักหอสมุด อาคาร 11 ชั้น 4-7 มหาวิทยาลัยศรีปทุม (กทม.) 2410/2 ถ.พหลโยธิน เขตจตุจักร กรุงเทพฯ 10900

DSpace software

ลิขสิทธิ์ © 2002-2025

  • การตั้งค่าคุกกี้
  • นโยบายความเป็นส่วนตัว
  • ข้อตกลงผู้ใช้
  • ส่งความคิดเห็น