โลโก้ที่เก็บ
  • ไทย
  • English
  • เข้าสู่ระบบ
    ผู้ใช้ใหม่? คลิกที่นี่เพื่อลงทะเบียน คุณลืมรหัสผ่านของคุณ?
โลโก้ที่เก็บ
  • ชุมชนและคอลเลคชัน
  • SPU-IR ทั้งหมด
  • ไทย
  • English
  • เข้าสู่ระบบ
    ผู้ใช้ใหม่? คลิกที่นี่เพื่อลงทะเบียน คุณลืมรหัสผ่านของคุณ?
  1. หน้าหลัก
  2. เรียกดูตามผู้แต่ง

กำลังเรียกดู โดย ผู้เขียน "Poramate Panyahlek"

ตอนนี้กำลังแสดง1 - 1 ของ 1
ผลลัพธ์ต่อหน้า
ตัวเลือกเรียงลำดับ
  • กำลังโหลด...
    รูปภาพขนาดย่อ
    รายการ
    สภาพและปัญหาการจัดการเรียนการสอนรายวิชาฟิสิกส์ 2 หมวดวิชาวิทยาศาสตร์ประยุกต์ สำนักวิชาศึกษาทั่วไป
    (Sripatum University, 2553) ปรเมษฐ์ ปัญญาเหล็ก; Poramate Panyahlek
    he objective of this study was to investigate the current instructional practices and problems of Physics 2 for instruction improvement. The population were engineering and information technology students who enrolled in Physics 2 (PHY 212) in the 2nd semester, academic year 2010. The samples were 93 poor academic performance students that were selected by purposive sampling. A research tool for this study was a questionnaire with 5 rating scale. The results of study were : 1. Concerning the teaching and teaching techniques ; Instructor had to explain the technical terms clearly by using easy words to understand. 2. Concerning the instructor characteristics ; Instructor should say more about the value and professional ethics, in the classroom. 3. Concerning the teaching media: Instructor had to show more the list of the reference textbooks, the websites and the e-learning for self study. 4. Concerning the Measurement and Evaluation ; The instructor should tell students clearly what quizzes or tests they had to do.

สำนักหอสมุด อาคาร 11 ชั้น 4-7 มหาวิทยาลัยศรีปทุม (กทม.) 2410/2 ถ.พหลโยธิน เขตจตุจักร กรุงเทพฯ 10900

DSpace software

ลิขสิทธิ์ © 2002-2025

  • การตั้งค่าคุกกี้
  • นโยบายความเป็นส่วนตัว
  • ข้อตกลงผู้ใช้
  • ส่งความคิดเห็น