BUS-04. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับนานาชาติ)
URI ถาวรสำหรับคอลเล็กชันนี้
เรียกดู
กำลังเรียกดู BUS-04. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับนานาชาติ) โดย เรื่อง "Customer Decision Making"
ตอนนี้กำลังแสดง1 - 1 ของ 1
ผลลัพธ์ต่อหน้า
ตัวเลือกเรียงลำดับ
รายการ Service Marketing Mix Affecting Customer Decision Making of Domestic Private Express Courier Service(Sripatum University, 2564-10) Ravipa Akrajindanon; Anupong AviruthaThis study attempts to study the relationship between service marketing mix and customer decision making of domestic express courier service. This study employed convenience sampling to collect data. A total of 400 usable samplings of e-marketplace customers are obtained. The findings reveal that the predictor variables of service (β = 0.356, t = 6.341, P = 0.000), and place (β = 0.363, t = 4.872, P = 0.000), people (β = 0.168, t = 3.187, P = 0.002), and process (β = 0.151, t = 3.317, P = 0.001) are achieved significance.