CMU-02. บทความวิชาการ/วิจัย (วารสารระดับชาติ)
URI ถาวรสำหรับคอลเล็กชันนี้
เรียกดู
กำลังเรียกดู CMU-02. บทความวิชาการ/วิจัย (วารสารระดับชาติ) โดย เรื่อง "Creativity"
ตอนนี้กำลังแสดง1 - 2 ของ 2
ผลลัพธ์ต่อหน้า
ตัวเลือกเรียงลำดับ
รายการ การยกระดับตราสินค้าการท่องเที่ยวด้วยการตลาดเชิงรุกและนวัตกรรมการบริการ(มหาวิทยาลัยศรีปทุม, 2562-12-19) ชีวสิทธิ วีระเมธีกุลHuman lifestyle has been changed under technology improvement. So, many brands have a lot of problems especially, the tourism brand. Businessmen, marketer and owner have to rethink about the new marketing plans. One of the most important strategy to create tourism brand is how to make a brand in different with the other on online with proactive innovation. And create the positioning,. Therefore, this article academic has purpose to show the example of successful brand with use the concepts and principles of modern marketing so, tourism brand can apply to your business. So, the tourism brand processes are made from unique innovation. At last the innovation must relate the consumer’s problem.รายการ การใช้นวัตกรรมเพื่อนสร้างตราสินค้าให้มีชีวิตในยุค4.0(วิทยาลัยดุสิตธานี, 2562-01) ชีวสิทธิ วีระเมธีกุลIn the past, brand was just a symbol or one of marketing tool that intended to communicate with customers. It however only identifies or divulge the uniqueness of a product or service. Nevertheless, in the 4.0 era to make the brand more efficiency, companies are challenged to be more innovative. In doing so, they have to combine creativity, innovative ideas, uniqueness, originality and benefits throughout the brand. Moreover, brand itself should functional with the philosophy of putting the spirit of the brand with a personality and adaptability to the new changing and the ever-so demanding customers. Therefore, in this article would like to put the spotlight on the contribution of innovation within the brand of 4.0 era which is not only making the brand successful but also identify with its characteristic. In addition, the process of an invention should be under the dimensions of a newness and creative thinking that potentially provide the benefit, make life more convenient and fit to the lifestyle of customers and society. Furthermore, the products and services must be able to return the profit to the maker or organization as well.