Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/275
Title: | ปัจจัยการตลาดที่มีผลกระทบต่อการซื้อรถยนต์ส่วนบุคคลขนาด 1500-1700 ซี.ซี. ของคนไทยในเขตกรุงเทพมหานคร |
Authors: | รชฏ, ตั้งวงศ์พัฒนกิจ |
Keywords: | รถยนต์ บุคคล |
Issue Date: | 2546 |
URI: | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/275 |
ISBN: | 974-655-210-4 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ปริญญาโท |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rachot Tangwongphatanakit.pdf | 34.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.