S_KHO-04. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับนานาชาติ)
URI ถาวรสำหรับคอลเล็กชันนี้
เรียกดู
กำลังเรียกดู S_KHO-04. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับนานาชาติ) โดย ผู้เขียน "Mullika Luepanya"
ตอนนี้กำลังแสดง1 - 1 ของ 1
ผลลัพธ์ต่อหน้า
ตัวเลือกเรียงลำดับ
รายการ Learning Innovation And Multimedia: Fraction To Mathematic Learning Result Development Of Primary 4 Students In Sammoonnak School Under The Office Of Chaiyaphum Primary Educational Service Area 2.(SRIPATUM UNIVERSITY, 2564-01-16) Thammarat Singsong; Mullika Luepanya; Chakkaphan ChanchareonThis research aims to 1) To compare the mathematic learning result in fraction of Primary 4 students 2. To study the satisfaction in learning multimedia. The samples are 12 primary 4 students of Sammoonnak school in academic year 2562 under the office of Chaiyaphum Primary Educational Service Area 2 with simple random sampling method. The research instruments is 2 set of fraction learning test. The statistic used in the research are mean, medium, and standard derivation. The research found the primary 4 students were encourage by fraction learning innovation and multimedia. The satisfaction is significantly high at 0.05 level.