Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/179
Title: ความรู้ของผู้บริโภคและการมีส่วนร่วมกับพฤติกรรมหลังการซื้อ:การศึกษาเปรียบเทียบระหว่างโฆษณาใช้บุคคลมีชื่อเสียงและการนำเสนอประสบการณ์จริง
Authors: ชลธิดา, ปิ่นเนียม
Keywords: ผู้บริโภค
โฆษณา
Issue Date: 2548
URI: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/179
ISBN: 974-655-312-7
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ปริญญาโท

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chonthidar Pinneam.pdf76.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.