Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/7501
Title: | จับตากลยุทธ์ 4E’s กับ We TV วิดีโอสตรีมมิงยักษ์ใหญ่จากจีน |
Authors: | นับทอง ทองใบ |
Keywords: | We TV, Streaming ,Content |
Issue Date: | 30-April-2564 |
Publisher: | น.ส.พ.บางกอกทูเดย์ |
Citation: | https://baybridgedigital.com/ https://www.facebook.com/wetvthailand/posts/1102345593464140 https://www.malavida.com/en/soft/wetv/android/#gref |
Abstract: | ไม่มีบทความย่อ เนื่องจากเป็นบทความวิชาการทางหนังสือพิมพ์ |
Description: | อ่านตัวบทความวิชาการ หน้า 34 ว่าด้วยกลยุทธ์การทำ content marketing ในรูปแบบ VDO Streaming ของ We TV แอปพลิเคชันจากจีน |
URI: | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/7501 |
Appears in Collections: | CMU-03. บทความวิชาการ/วิจัย (อื่นๆ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
article bangkoko today.pdf | 44.92 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.